onsdag 21 november 2012

Ensamhetsshopping!

Idag var jag på stan, alldeles ensam! Det har jag inte varit på väldigt, väldigt länge, och när det nu än var, så var det förmodligen bara en snabbis för att gå igenom Öster. Herregud, det tåls att tränas på, för jag var och blev aningen nervös..

 Dagens outfit - håriga kläder! :D *careface*

 Destination Centrum!

Det blev ingen klänning idag, det blev ett annat paket!

Från underbara, fina Magdalena. (jag blev lite tårögd)
(som tack får hon lite reklam här)

 Tur för henne att jag blev så glad, var tvungen att köpa
ett paket tuggummin i affären, i superlång kö, för att
jag hade gått in i "fel sida" i affären.. Dumma Coop!
(man har en annan ingång för där man hämtar paket)

Såhär ser vantarna (vanten) ut när de är på! :D

 Freudiansk felläsning...? ("Mild & Kärring")

 Äntligen, äntligen, äntligen..
...så har jag uppdaterat min sminkväska!
Behöver inte längre leva på "smulorna" av det jag har!
(passade på att köpa ett icke svart nagellack också)
För övrigt är jag sjukt besviken på att H&M har slutat
med nummer 10 på IsaDora's puder. Morr!

Host och harkel. Stånk och stön.
Billigt var det ju däremot inte. 

Tur att ett så pass förlåtande ansikte välkomnade mig
när jag kom hem! :') (han heter Keno)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar